Arytmia serca nadciśnienie choroby serca układu krwionośnego.

Arytmia choroby serca kardiomiopatia nadciśnienie choroby układu krwionośnego.

skurcze dodatkowe?? luźne rozmowy jak z nimi żyć/walczyć ?

Problemy z arytmią komorową, nadkomorową, bigeminie, trigeminie, uczucie kołatania, walenia serca, podchodzenia do gardła, przeskakiwania itp.

Re: skurcze dodatkowe?? luźne rozmowy jak z nimi żyć/walczyć ?

Postprzez Kostek » 08 maja 2010 11:33

Przy ostatnim częstoskurczu nadkomorowym (bo tylko takie miałem) było od 210 do 235. Co ciekawe na kilkanaście sekund puls wrócił do normy (100-110) po czym znowu wskoczył na ponad 200.
Z Twojego EKG niewiele Ci powiem bo nie jestem lekarzem, widać jednak że masz maksymalny puls 155. Co do współczucia to myślę że to nie jest wcale takie straszne, ludzie mają znacznie gorsze choroby. Do tego moje częstoskurcze to przeszłość od kiedy biorę Concor Cor więc obecnie borykam się jedynie ze skurczami dodatkowymi (komorowymi i nadkomorowymi) występującymi w bardzo niewielkich ilościach (czasami 0, czasami 10). Po tym beta blokerze naprawdę czuć różnice, na początku aż ciężko się było przyzwyczaić do tak łagodnej pracy serca bez skurczy dodatkowych.
Kostek
Użytkownik
Użytkownik

Postprzez sleeping_sun » 08 maja 2010 14:28

U mnie jest kłopot bo mam bardzo niskie ciśnienie, zwłaszcza to rozkurczowe przez co czuję się sennie i jestem bardzo zmęczona... Ale z drugiej strony byle co i zaraz serce wali jak oszalałe, wysiłek, szybszy marsz pod górkę czy emocje i już aż w głowie słyszę. Najgorzej jest po biegu lub po wejściu pod górkę... W dodatku jeszcze jakby "ścisk" klaty przy głębszym wdechu. A ten puls (z EKG które umieściłam) miałam w nocy, kiedy najprawdopodobniej spałam.. Ogólnie nie czuję wysokiego pulsu i zwykle jest ok, ale czasem czuję te skoki.
sleeping_sun
Użytkownik
Użytkownik

Postprzez Aneta67 » 08 maja 2010 20:45