Arytmia serca nadciśnienie choroby serca układu krwionośnego.

Arytmia choroby serca kardiomiopatia nadciśnienie choroby układu krwionośnego.

Rozpiętość między dolnym, a górnym

Postprzez Ksiaze » 27 lut 2009 17:11

Wiadomo, że rozpiętość nie może byc zbyt wysoka (63), szczególnie jak "górne" jest wysokie. Ale co w wypadku kiedy jest niskie, a rozpiętość bardzo mała. Na przyklad ja mam 120/100. Co może być przyczyną? Biorę pół Atenololu raz dziennie i nie chcę więcej brać, bo boję się, że ciśnienie mi jeszcze niżej skoczy. Bywało, że miałem 110/100. Dodam, że czuję się z tym ciśnienim (120/100) fatalnie, jakieś mrowienie, ni to szumy, napięcie w głowie, itp... Nie mam elektronicznego aparatu, więc te pomiary mogą minimalnie odstawać.
Ksiaze
Użytkownik
Użytkownik

Re: Rozpiętość między dolnym, a górnym

Postprzez abisynka » 27 lut 2009 18:24

ja nie wiem co może być przyczyną bo nie jestem lekarzem ale trochę mała różnica pomiędzy skurczowym a rozkurczowym i moze dlatego tak się dziwnie/ źle czujesz.
kurcze a nie lepiej iść do lekarza i wyjaśnić co ci jest? prze internet nikt cię nie zbada i nie postawi diagnozy ;)
Pamiętaj
są osoby które już nigdy nie zobaczą słońca
są osoby które nigdy nie usłyszą jak słowik śpiewa
są osoby które nigdy nie będą czuć tego co masz w sobie
wiec wstań i pokaż światu że żyjesz
po to aby nie pozwolić zatracić w sobie szczęścia i miłości
abisynka
Użytkownik
Użytkownik

Postprzez Ferro » 28 lut 2009 08:24